کیت محافظ موتور اخطار (جهت جلوگیری از سوختن موتور و واشر سرسیلندر)

استاندارد


https://telegram.me/ekhtarsanatalborz

***دارای ۲عدد دماسنج دیجیتال الکترونیکی وسنسورهای مربوطه جهت رویت و کنترل دمای قبل و بعد ترموستات – دارای برد الکترنیکی آلارم ،LEDچشمکزن وآژیر اخطار- دارای کلیدهای تنظیم دمای حداکـثرجهت فعال شدن آلارم و چشمکزن وتنظیمات داخلی – دارای۴LEDسبز.زرد.نارنجی.قرمزوسنسورهای مربوطه نصبی در مخزن آب برای اندازه گیری و رویت میزان سطح آب

*** این کیت الکترونیکی هوشمند قابل استفاده برای کلیه اتومبیلهای قدیمی و جدید بوده و راننده را در مواقع کمبود آب رادیاتوریامخزن و بالا بودن دمای آب موتور و همچنین مواقع عمل نکردن ترموستات یا فن موتورویاواترپمپ مطلع کرده و از حوادث و هزینه های سنگین موتور سوزی وتعویض واشر سرسیلندر جلوگیری میکند.همچنین میتوان با تغییرموقعیت سنسوردماسنج دوم درمسیر برگشت از رادیاتور،میزان راندمان و خنک کنندگی آنرا رویت کرد.همچنین در ورژن دیگر این دستگاه کنترل کارکرد دینام شارژ باطری خودرو و ولتاژ باطری قابل روئت میباشد.  تلفن پشتیبانی و مشاوره فنی :۰۹۳۵۳۳۵۱۹۴۲ مهندس حاجی آقایی

واحد بازرگانی و ثبت سفارش: خانم امامی

*تلفن خدمات نصب:تهران۰۹۱۲۵۴۷۹۵۱۳/کرج۰۹۱۲۴۰۳۹۴۸۶-۰۹۱۲۳۶۲۵۰۰۱/قزوین ۰۹۱۲۶۸۱۱۰۱۷

نصب آسان(با نقشه وراهنما)-مصرف:برق۱۲یا۲۴ولت خودرو-۶ماه گارانتی تعویض- دارای گواهی ثبت اختراع

*/*/*/*/*/*/*/                محصولی جدید از شرکت اخطارصنعت البرز

کیت الکترونیکی محافظ موتور اخطار 

جهت جلوگیری از سوختن موتور و واشر سرسیلندر

جایگزینی پیشرفته برای آمپرآب خودرو

دارای دودماسنج ترموستاتیک و سنسورهای مربوطه

دارای سنسورهای تشخیص سطح مایع در مخزن آب

دارای برد الکترونیکی چشمکزن و آژیر مربوطه

کنترل تنظیمات داخلی جهت اعلام هشدار

آگاه سازی راننده از چگونگی عملکرد فن خودرو، واترپمپ،ترموستات،رادیاتور و مشاهده دماهای قبل و بعد ترموستات(دماهای آب داخل جداره موتور و آب ورودی به موتور)

رویت میزان ولتاژ باطری

کنترل عملکرد دینام

بدون رقیب در دنیا

افزایش آپشنی در خودرو

.

.

**اینکه بدانیم دمای موتور چقدر است وقتی که آب در گردش است یا وقتیکه واترپمپ ازکارافتاده یا درست عمل نمیکند مهم است. همچنین دمای دماسنج دوم میتواند دقیقا بعد از ترموستات، یا بعد از خروج مسیر آب از رادیاتور قرار بگیرد که عمل کردن یا خراب بودن ترموستات را در دمای کاری خودش به راننده اعلام کند ویا درمسیر بعد از رادیاتور،راندمان خنک کنندگی رادیاتور یا بعبارتی دمای آب ورودی به موتور را راننده متوجه میشود

اینکه راننده از رفتار لحظه ای موتور خود آگاه باشد و بدون کنترلهای مکرر موتوری به رانندگی ادامه دهد امتیاز بزرگی است.در صورتی که حداقل اتفاق که میتواند سوختن واشر سرسیلندرباشد لااقل بین یک الی پنج میلون تومان یا حاثه ای دردناکتر که موتور سوزی میباشد بین ۳الی بیست میلیون تومان برای کلیه خودروهای ایرانی و خارجی را در بردارد.

Www.esalborz.com

https://telegram.me/ekhtarsanatalborz

///*****/// نحوه استفاده ومزایای کیت الکترونیکی اخطار: همانطور که ملاحظه میفرمایید این محصول دارای دو دماسنج بوده که دماسنج بالایی رابا کلیدهای تنظیم در دمایی مشخص تنظیم مینمایید(به عنوان مثال بین۸۵-۱۰۵درجه-بسته به نوع خودرو) که درصورت رسیدن دمای آب موتور به این دما،چراغهای چشمکزن وآژیراخطار روشن میشود و راننده بایدسریعا کنترلهای لازم را بعمل آورد.

* کنترل عملکرد ترموستات: درهنگام صبح پس از روشن شدن خودرو،تاقبل از باز شدن ترموستات ،دمای دماسنج بالایی افزایش یافته و در دمای عملکردی ترموستات دمای دماسنج پایینی نیز به دمای دماسنج اول میرسد واز این ببعد هردو باهم افزایش می یابند.

*کنترل عملکرد فن رادیاتور: دماسنج بالایی را میتوانید در دمای عملکرد فن خودرو یا یک درجه بالاتر تنظیم نمایید. درصورت عمل نکردن فن در دمای تعیین شده، آژیر اخطار و چشمکزن فعال میشود.

*کنترل عملکرد واتر پمپ: در صورتی که در زمان مشخصی که قبلا دمای آب به مقداری میرسید، بمرور یا ناگهانی دمای آب زودتر به آن دما میرسد نشانه عمل نکردن صحیح واتر پمپ و خرابی آن ویا مشکلی در تسمه ها میباشد.

*کنترل راندمان رادیاتور: اگر سنسور دماسنج پایینی را بعداز مسیر برگشت رادیاتور قراردهید در واقع دمای آب ورودی به موتور را ملاحظه خواهید کرد.که اگر این دما درحدود ۹۳درجه باشد(بسته به نوع خودرو)، بهترین شرایط موتوری برقرار است از لحاظ قدرت بیشتر و مصرف سوخت پایینتر.

*کنترل سطح مایع مخزن آب: میدانید باز و بسته کردن مکرر درب مخزن جهت کنترل سطح آب منجر به خرابی آن و نتیجتا کم کردن آب موتوروحوادث آتی خواهد شد.لذا با خیالی راحت سطح مایع را درداخل کابین مشاهده نمایید ونشتی های احتمالی و یا ترکیدگی شیلنگها و یا سوراخ شدن رادیاتور را براحتی متوجه خواهید شد.

*درصورتی که سلامت موتوربرایتان مهم است همیشه پس از رسیدن دما به حداقل ۶۰درجه سانتیگرادحرکت نمایید*

علل جوش آمدن آب رادیاتور(گرم کردن موتور): ۱:پاره شدن تسمه پروانه یا شل بودن آن۲:کمی آب رادیاتور۳:کثیف بودن رادیاتور و گرفتگی شیارهای آن۴:کار نکردن واتر پمپ (پمپ آب)۵:خراب بودن ترموستات۶:نامیزانی دلکو۷:نامیزانی باد لاستیک۸:تازه تعمیر بودن موتور یا نو بودن موتور۹:بارزیاد۱۰:استفاده زیاد از دنده های سنگین۱۱:سربالائی زیاد۱۲:نامیزانی سوپاپها۱۳:عدم تنظیم فاصله پلاتین۱۴:شکستن پره های پروانه۱۵:کثیف بودن فیلتر هواکش کاربراتور۱۶:خرابی درب رادیاتور۱۷:سوراخ بودن رادیاتور۱۸:سفت بودن یا کارنکردن سوپاپ ها ۱۹:سفت بودن چرخها۲۰:خرابی آب پخش کن واترپمپ۲۱:وزش باد مخالف۲۲:گرفتگی اگزوز دود که عمل تخلیه براحتی صورت نمی گیرد۲۳:گرفتن لوله خروج بخار آب در رادیاتور۲۴:گیر کردن ترمز یکی از سیلندرهای چرخ۲۵:کثیفی بدنه موتور و ممانعت از تبادل حرارتی خوب

پذیرش نمایندگی از سراسر ایران

محصولی جدید از شرکت اخطار صنعت البرز

۶ماه وارانتی بی قید و شرط

تلفن پخش به سراسر کشور:۰۹۳۵۳۳۵۱۹۴۲ مهندس حاجی آقایی

لطفا برای درخواست ارسال محصول و یا اخذ نمایندگی به شماره فوق پیام تلگرامی ارسال کنید

واحد بازرگانی و ثبت سفارش: خانم امامی

شرکت اخطارصنعت البرز

Www.esalborz.com

https://telegram.me/ekhtarsanatalborz

 

نیازمندی اینترنتی



لینک منبع

ثبت آگهی رایگان